۱۳۹۳.۸.۱۱

نذرتون قبول باشه از طرف کودکان محک


امروز سری به موسسه خیریه محک زدم

کارتی جهت تشکر از کسانی که نذورات خود را در این شبهای محرم به این موسسه اهدا می کنند تهیه کرده بودند که بسیار هوشمندانه بود
یکی از بهترین راههای برند سازی ، عاطفی کردن برند است، یعنی ایجاد یک ارتباط عاطفی بین یک برند و مخاطب خود و این ارتباط اگر از طریق یک مناسبت معنوی و عاطفی بیفتد، برند را در جایی می نشاند که بیرون کردن آن دیگر به این راحتی نیست، یعنی در دل و خانه مخاطبین
همیشه سعی کنید در دل و خانه مخاطبین خود نشانی از برند خود بجا بگزارید
برای دوستانم در موسسه خیریه محک آرزوی موفقیت روزافزون را دارم

علی بروجردی



تصاویر کارت اهدایی موسسه خیریه محک

گروه مشاوران کهن آویستا - مشاوره بازاریابی و تبلیغات
اخبار و رویدادها